torsdag 4 augusti 2011

Vilket underbart väder!!

Vaknade av att solen letade sig in genom persiennerna i morse. Det finns verkligen inget bättre sätt att  vakna på. Gick ner till resten av familjen som befann sig i vardagsrummet och min man och jag behövde bara titta på varandra innan vi båda utbrast- idag blir det havet!
Så efter frukost så skyndade vi oss att packa bilen med allt som man behöver som 3-barns familj en dag vid havet. Dvs lilla M´s vagn, mat till lilla M, mat till oss andra, filtar och handdukar, badkläder och framförallt badleksaker!
Sen drog vi iväg upp till södra Aröd igen. Måste vara Kode´s bäst bevarade hemlighet. Helt underbar liten strand( jag har omvärderat den lite till) .
Vi hade några helt underbara timmar där uppe innan det var dags att styra kosan hemåt igen. Lilla M tyckte det blev lite varmt till slut....
Ha en fortsatt bra dag i solen mina läsare. Jag ska ut och fortsätta mitt jobb med målandet av stolarna.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar