lördag 5 november 2011

Hälsning från Småland....

Åh, jag önskar att jag hade kameran med mig. Vi befinner oss i Småland hos svärföräldrarna och jag fick en sån fin present av min svärmor! En stor rostig krona som jag ska fylla med fina julkulor, mossa och vackra spetsband. Bild kommer så fort det är färdigpyntat.
<3 Tack så mycket <3
Som om inte det räckte så hittade jag en sådan fin välkomst skylt nere på den lokala trädgårdshandeln. Den kommer bli perfekt bredvid spegeln vid entrén !
Annars så är det en väldigt lugn och skön tillvaro vi bedriver här nere. Skulle åkt på en jättestor loppis idag, men det var stängt. Hoppas så att vi hinner svänga förbi där innan vi åker hem imorgon.
Dagens bästa var iaf min löparrunda. Trots stumma ben och lite problem med luftrören så sprang jag in på personbästa på 5 km rundan! Känns otroligt bra!


Tills jag åter är hemma igen så bjuder jag på dessa underbara julpyntade bilder från butiken Dreamhome i Kungälv:



Kolla in granen i bakgrunden, visst är den fin??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar