torsdag 2 februari 2012

Moi, a sucker for romance....



 Jag är oändligt svag för romantik. Älskar kärlek ( kan man någonsin få för mycket?) , lyckliga slut ( fäller alltid en tår på bröllop tex ) och dåliga romantiska komedier...
För mig så är det oerhört viktigt att ha ett sovrum som både inspirerar till romantik men även till vila...

Jag har alltid velat ha ett par änglavingar och nu i helgen hade de fraktfritt på Panduro.se och då passade jag på att skicka efter ett par.. Ett helt ok par för det  priset, 109:- ....
Så nu hänger de på plats i sovrummet...



Var ju även på utförsäljning i Kungälv häromdagen. Det var Systrarna Dreamhome som sålde ut stora delar av sin butik för att kunna ge butiken en make over... Så jag fyndade lite....
Bla dessa fina kammarljustakar i zink som ny pryder våra sängbord i sovrummet...



1 kommentar:

  1. Ja, romantik är underbart. Både när det gäller inredning och annat. Änglavingar kan man inte få för många. Jag har ett par liknande. Håller som bäst på att försöka tillverka ett par också. Vi får väl se hur det går... Kram Sonja.

    SvaraRadera