söndag 10 november 2013

En ljusglimt mellan molnen...


Godmorgon!

För första gången på nästan en vecka så tittar solen in genom köksfönstret igen. Lycka!

Jag har så oerhört svårt för hösten i vanliga fall, och trots snart 11 år här på västkusten så kan jag inte vänja mig vid hösten här. Den grå-tunga himlen och det eviga regnandet är fullständigt förödande för mig. Så de få gånger som molnen skingras och solen tittar fram gör underverk för både kropp och själ..

Idag blir det att öppna skolböckerna igen. Jag har inte öppnat de på nästan en vecka ( känns jättekonstigt) för både jag och lilla M har varit sjuka. Lilla M drabbades av dubbelsidig öroninflammation i början av veckan och själv fick jag ett av de j-ligaste migränanfallen på länge i onsdags. Det var först igår som jag kände mig helt återhämtad..

Hoppas solen lyser på er också idag denna söndag i mitten av november!

kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar