söndag 4 december 2011

Ett kort inlägg som blev långt !

Halloj!
Blir ett kort inlägg idag. Vi har sjukstuga (igen) här hemma och denna gången är det jag och lilla M som är värst däran. Lilla M har 40 graders feber och är galet snorig och hostig. Vill inte äta och dricker inte jättemycket- max 80 ml får jag i henne om hon ens tar flaskan. Och nu är vi inne på 4:e dygnet och ingen bättring.  Så nu sitter jag och väntar på att barnmedicin ska ringa.


Så här snygg är man om man totalt sett bara sovit 7h på 2 dygn... Det sätter sina spår ;-)
                                                  -----------------------------------------------
Annars så har helgen varit väldigt lugn. I lördags var vi på stora E´s dansuppvisning.Han var så duktig. En av få i gruppen som lyckades spela zombie, komma ihåg koreografin och hålla takten!! Mammas hjärta slog hårt av stolthet!!




Stora E är killen med den blodiga t-shirten, rufsigt blont hår och blodigt pannband!
                                        ------------------------------------------------------------

Just det, jag impuls sålde vår dubbelsäng i lör. Fick för mig att sätta ut den på blocket. Annonsen hann knappt vara ute 1h innan det ringde en tjej och sa- " Jag ska ha den! " Så den blev såld på lördag em och då var det bara att åka till Ikea och köpa ben till våra madrassbottnar. 
Så den nya planen vad gäller vår säng är att det blir ingen ny sängram (absolut inte en ful som vi eg. inte vill ha) utan jag ska köpa en sängkappa ( H&M har en jättesnygg vit i hellinne) och så ska vi nog göra en egen sänggavel.
Så får vi lösa förvaringsfrågan på något annat sätt....
Det bästa är iaf att sovrummet upplevs som luftigare nu när de höga säng gavlarna är borta.

                                                        Inte längre vår dubbelsäng.....

 Ha det så bra så hörs vi snart igen!

1 kommentar:

  1. Kul att din son gillar att dansa, och organiserat också. Har frågat om min son vill börja i dans men han "kan redan det", så vi väntar ett tag till ;)
    Sofia (från triog. 1)

    SvaraRadera