måndag 10 oktober 2011

Äntligen!

Först vill jag be om ursäkt för att jag inte uppdaterat bloggen sen i fredags. Brukar ha som vana att skriva något litet varje dag men denna helgen hanns det bara inte med. Jag drog igång projekt " Måla om vårt nya sovrum" vilket har tagit i princip hela helgen. Men nu är det färdigt och bildbevis kommer så fort allting är någorlunda på plats....

I torsdags förra veckan så var lille V hemma med mig och lilla M. Eftersom det var så tråkigt väder så åkte vi iväg en sväng till Ikea. Ikea är en väldigt tacksam plats att åka med barn då det på övre plan bland möbelutställningarna finns massa plats för små pigga ben att springa runt ....
Även mamma fick sitt då jag kunde titta runt på allt nytt som kommit. Julen på Ikea kommer nog bli riktigt bra i år... Finns massa fint som kommer att passa in i det lantliga hemmet.

Med hem följde en tallrikshylla som jag velat ha ett tag. Så i fredags morse när lilla M sov och lille V kollade Bolibompa så passade jag på att sätta upp den.
Det blev precis så bra som jag visualiserat fram det i tankarna.




Mer koppar ska inhandlas i serien Mynte

Underbara plåttavlor från Skimmelgården

Älskar gamla bakformar med patina

 Nu är det snart dags för 6 månaders besök på BVC. 
Ikväll blir det, om vädret är med oss , löpning med E. Härligt!!


3 kommentarer:

  1. ÅÅh va kul å läsa din blogg!! ...verkar som du har ett riktigt mysigt hem Anna! ..och en underbar familj... många kramar till dig från din gamla slaganvägsgranne malin ö =)

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fint det blev hjärtat. Me like alot.
    Och massa nya koppar kom till butiken idag och massa annat. Tyvärr inte våra stegar de var restade.
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Hej Malin!
    Vad kul att du läser min blogg!
    Tänker ofta på när vi var små och sprang runt ute på gatan och lille Anders P lekte Hulken. Kommer du ihåg det??*Asg*
    kram!!

    SvaraRadera