måndag 3 oktober 2011

Ho hooo! Var är ni??


Jag skriver och skriver mer eller mindre dag och hoppas att jag kan inspirera några utav alla er läsare som hittar hit...
Men som bloggare så behöver jag också inspiration och motivation. Inspirationen får jag oftast av att läsa alla de bloggar som jag följer men motivationen kommer från ER, mina besökare...
Jag kan se att ni är här inne och läser men nästan aldrig några kommentarer...
Jag ÄLSKAR kommentarer, både små och stora..Så snälla börja kommentera mera...
Det är ju för er kära läsare som jag bloggar!!!




2 kommentarer:

  1. Hello gums! Läser ju alltid så klart, men hinner aldrig lämna kommentar! Ska bli bättre, lovar ! ;) Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Jag läste din blogg igår och vill tipsa om hjulet loppis i vårgårda. Där kan du nog hitta det lilla bord du söker. De har allt och de är grymt billiga.

    SvaraRadera