måndag 9 januari 2012

Ikväll längtar och drömmer jag om våren....

Är inte så aktiv som jag skulle vilja här på bloggen just nu... Orsaken stavas lilla M! Hon är otroligt stökig på nätterna just nu vilket gör att jag får inte många timmars sömn... Det gör att orken tryter lite, så allt som inte är absolut nödvändigt hamnar på andra plats.. Som tex bloggandet..
Håller tummarna så klart att det ska rätta till sig snarast eftersom jag saknar mitt bloggande...
Hoppas ju såklart också att ni kära läsare har tid att vänta ut min lilla svacka och kommer tillbaka.. För det gör ni va??

Som jag skrev i ingressen så drömmer jag och längtar efter våren ikväll... Jag längtar efter ljusa lite småkyliga kvällar, så där som de kan vara i april.. När vårjackan som man slängde på sig i solens värmande strålar på dagen, helt plötsligt är alldeles för tunn på kvällen...

www.countrybymail.se
Så här skulle jag vilja göra i vår öppning mellan kök och hall... Måste nog börja bearbeta min man lite *blink*...

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Våren kommer snart, min vän! Nu börjar ju dagarna redan bli ljusare och längre! Längtar oxå! Fast skulle ju vilja ha lite snö innan, typ det kan komma nu och ligga en månad! Utan slask, tack...
    Kram!

    SvaraRadera