söndag 8 januari 2012

I´ve found IT!!!

Slö-surfade runt bland en massa möbelbutiker igår kväll och hamnade på en sida med helt fantastiska möbler. Har nog varit inne där sporadiskt någon gång innan men nu tog jag mig verkligen tid att surfa runt bland deras produkter. Och rätt vad det var så bara var den där - sänggaveln med stort S
Jag har nästan slitit mitt hår när det gäller det här med sänggavel. Hade först tänkt mig en gammal dörr, men med tanke på att minsta dörrhöjd är 185cm och vår säng "bara" är 160 cm bred så insåg jag ju att det kommer sticka ut lite på sidorna. I mina ögon inte helt fel, det skulle kunna fungera men min älskling sa tvärt NEJ....
( och efter att ha sett en bild där det var så, så insåg jag också att det är inte helt optimalt...)

Efter att ha räknat ut en gammal dörr så började fundera på att bygga en egen sänggavel... Kostnaden skulle inte bli så stor, ca 400-500 kr, och jag skulle få bota lite av kreativitets kliandet som just nu flödar fritt i mina fingrar ;-)
Men, eftersom min man just nu har fullt upp med lilla M´s rum så insåg jag att det blir ju inget byggande av sänggavel denna helgen.....

Men nu behöver jag inte fundera mera. För nu har jag hittat den som ska bli vår sänggavel och min man har också godkänt den ( Det vet ni va, att männen måste också få säga sitt ibland... ;-) )

Så här är den...Vår blivande (förhoppningsvis idag) sänggavel...

Blev ni nyfikna? Gå in och kolla på www.mobelgrossen.se under Alezzi... Där finns mycket fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar