fredag 2 september 2011

I helgen åker den så slutligen ner.....

Svärföräldrarna är på väg upp för att hjälpa oss med byggandet i helgen. Väggen in till klädkammaren ska plockas ned, snedtak skall byggas och den nya väggen ska upp. Därtill ska två dörrar installeras. Känns lite pirrigt och vi kommer nog bo i ett kaos inte bara i helgen utan några veckor framöver tills allt är färdigt men sen hoppas och tror jag att allt kommer att bli bra. 
Just nu är lilla M sjuk, förskyld och feber och efter två nätter av icke existerande sömn så börjar jag också känna mig krasslig...
Hade planerat massor tills idag. Vi skulle ha åkt till Plantagen och handlat lite nya växter och vi skulle ha åkt till Ikea. Är lite sugen på deras tallrikshylla... Tycker den är jättefin och priset är inte heller så farligt , 399:- .
Bild Ikeas hemsida

Men det får väl bli nästa vecka. Nästa vecka ska jag även ta en tur till Jonsered. Där ska det tydligen finnas en loppis som enligt många är riktigt bra... Hoppas på att få hitta något fint!!

Bjuder er på en riktig morgonbild, tagen bara några minuter efter vi vaknade i morse. Alla barnen hamnar alltid i vår säng för lite morgon-mys innan frukost!



Ha en underbar fredagkväll!!


1 kommentar:

  1. Mailar du mig så får du uppgifter susanne.kuggeboda@telia.com Kram susanne

    SvaraRadera