söndag 11 september 2011

Uppdatering

I helgen har vi haft besök av svärfar igen och min älskling och hans pappa har fortsatt att bygga på projekt "två nya sovrum".
Allt gips är nu satt och båda rummen har fått var sitt element samt att en dörr är på plats. Kvar att göra är nu det som är mitt arbete. Dvs sätta remsor, spacka, slipa, måla och tapetsera.
När det är gjort så ska min älskling lägga nytt golv i lilla M´s rum och sätta råspont i vårt sovrum. 
Så det är en hel del jobb som återstår men vi är ett steg närmare målet.
Hinner inte visa er några bilder idag utan jag får visa bilder på det vi hunnit göra imorgon.

Tills dess vill jag bara påminna er att titta på tv kl 22 ikväll. Då visas en dokumentär om 9/11 pga att det är idag 10 år sen attacken mot World Trade Center.

Må så gott!!! 



Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar