torsdag 8 mars 2012

Att ha behov...

                          
                                              Mina krokusar slog ut i morse...

Idag behöver jag min älskade vetekudde, alvedon och choklad. Ja, det är den tidpunkten i månaden och jag avskyr det..Jag blir trött, grinig och får så galet ont i magen...
Känner mest för att dra ett täcke över huvudet. Men med smått hemma så är det bara att ta sig igenom dagen.. Har bett lille V att inte trotsa så mycket idag, får se om han lyssnar på det örat ..


Gjorde ett tradera fynd häromdagen! Fick tag på ett Greengate lapptäcke för en fjärdedel av nypriset!! Riktigt fint är det också, det kom med posten igår. Så nu pryder det sin plats i sovrummet..



Önskar er en riktigt skön torsdag. Ikväll är det åter dags för möbeltapetserar kurs...

1 kommentar:

  1. Vilket sött överkast. Jag gillar också lapptäcken.
    Jag är inte så händig, så jag skulle nog ändå inte göra en egen sänggavel, trots din bra beskrivning. Det roliga är ju att just din gavel är unik, festligt, jag önskar att jag var händig.

    SvaraRadera