söndag 8 december 2013

2:a advent... Var tog tiden vägen?




Hej!

För alla er som undrar så är jag ff kvar. Var nog en månad sedan jag sist skrev. Livet som student och trebarnsmamma är minst sagt intensivt, men jag ÄLSKAR det... Enda smolket i bägaren är att jag hinner inte lägga lika mkt tid på mitt inredningsintresse....Träningen är dess största konkurrens och då jag behöver träningen för att kunna stressa av och ladda om så prioriteras den högre....

Svenska kursen som jag läser nu är oerhört intensiv, därav min frånvaro den sista månaden. Mängder med inlämningsuppgifter och imorgon en salstenta på 69 begrepp kopplade till vårt ämnesspråk...
Har hunnit plugga en del men inte i närheten så mycket som jag känner att jag skulle behövt. Tanken var att jag skulle pluggat intensivt fre, lör men magsjukan klev in genom dörren och de planerna grusades.
Så nu sitter jag här, i sista minuten och försöker trycka in de begrepp som ännu inte fastnat.

Imorgon ska ni få se bilder  lite nytt i sovrummet. 

Tills dess, fortsätt njut av denna vintriga 2:a advent så hörs vi imorgon när min dugga är skriven ...


Må så gott!!!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar